NOTA:
In modulul ECTC tinem evidenta contractelor de cercetare cu desfasurare pe capitole de cheltuieli. Angajarea cheltuielilor se face cu documente primare care se genereaza cu proceduri electronice. Avizele si aprobarile se realizeaza cu proceduri electronice, controlul se exercita cu proceduri electronice, semnaturile au amprenta electronica. La cerere totul se listeaza pe hartie. Documentele aprobate se transmit automat in modulul ADKO. Comenzile catre furnizori se transmit cu proceduri electronice.
Primirea bunurilor si serviciilor cu documente legale se opereaza in modulul ADKO, in continuare documentele primare se intocmesc cu ajutorul procedurilor electronice.
Prelucrarea documentelor de venituri si cheltuieli este asistata de calculator, iar calculatia costurilor si veniturilor in clasa 9 se realizeaza cu proceduri automate. In fiecare zi persoanele autorizate pot verifica profitul, cheltuielile, veniturile, situatia cheltuielilor de regie pe structuri analitice cu reflectarea economiilor sau depasirilor. Directorii de proiecte pot urmari angajarea cheltuielilor din momentul generarii primului document, pe tot parcursul “avize si aprobari, procesul de aprovizionare, receptie si cheltuirea banilor comparativ cu prevederile din contract”, fara sa ceara aceste informatii de la intermediari. Sistemul informatic permite lucrul de la distanta cu autorizari corespunzatoare.