Sistem informatic integrat iConsalt pentru Activitatii de Constructii Montaj

Prin modulul ECLC urmarim angajarea cheltuielilor pe capitole de cheltuieli de la punctele de lucru. Avizele si aprobarile se dau cu proceduri electronice dar pot fi listate si pe hartie. De la punctele de lucru se poate urmari traseul referatelor de necesitate de la intocmire pana la aprobare, cu transmitere la serviciile de achizitii. Primirea facturilor de la furnizori se inregistreaza si opereaza pe server iar documentele generate din acestea se fac cu proceduri electronice, cu avize de confirmare pentru primire, realizare de la punctele de lucru. Angajatii care au dreptul sa intocmeasca, avizeze, aprobe si sa urmareasca documentele electronice sunt autorizati printr-un nomenclator de drepturi.

 Evidenţă Autovehicule şi Utilaje (EVAU)  Evidenta Contractelor pentru Lucrari de Constructii (ECLC)  Evidenţa Documentaţiei de Investiţii – Urmărire producţie (EDIU)  Evidenţa Documentaţiei de Investiţii – Producție Decontare (EDID)  Evidenţa Documentaţiei de Investiţii – Pregatire producţie (EDIP)  Evidenţa Documentaţiei de Investiţii – Ofertare (EDIO)  Evidenta Pontaj Zilnica (EPOZ)  Modul ERP Evidenta si calcul salarii (ESA)  Modul ERP – Salvare Externa date in Altă Locație (SEAL)  Modul ERP Evidenta COmenzi Livrare (ECOL)

CONSALT © 2015 NAUM CONSALT SOFTWARE