- Implementam modulele sistemului informatic integrat ERP iCONSALT;
- Acordam asistenta pentru implementare si instruirea personalului la sediul nostru / beneficiarului.
- Asistenta lunara si Consultanta pentru modulele ERP implementate, care consta in:
- adaptarea la modificarile de legislatie a softului ERP instalat;
- suport telefonic pentru interpretarea functiilor modulelor ERP implementate.
- depanarea, la sediul beneficiarului, a aplicatiilor ERP instalate, pentru incidentele survenite din vina utilizatorului.
- Scolarizarea personalului privind utilizarea sistemului informatic prin cursuri de scurta durata la sediul nostru din Bucuresti
STANDARD Hardware
- verificare integritate cabluri si conectori interni;
- evaluare stare de functionare;
- verificare integritate cabluri si conectori externi;
- verificare conectabilitate ansamblu retea;
- verificare si rezolvare conflicte hardware;
- verificarea porturilor;
- depanare software;
- configurare firewall;
- update software.
- verificare conectabilitate PC/retea;
- actualizare driver-e in cazul aparitiei de noi versiuni;
Notebook-uri | Laptop-uri
- evaluare stare de functionare;
- verificare integritate conectori externi;
- verificare integritate hard disk;
- verificare si optimizare parametri BIOS;
- actualizare driver-e in cazul aparitiei de noi versiuni;
- verificare conectabilitate retea (patch-cord);
- verificare conectabilitate ansamblu retea;
- verificare si rezolvare conflicte hardware;
STANDARD Software
(responsabilitatea pentru software-ul utilizat si licentierea acestuia este exclusiv a BENEFICIARUL)
- instalarea si intretinerea sistemului de operare:
- instalare sistem primar (Windows), o intervenție / lună;
- verificare de ansamblu a starii de functionare a sistemului de operare;
- instalare corectii puse la dispozitie de producatorul sistemului de operare (service pack, security patch) in cazul in care exista o conexiune permanenta la internet sau la sediul PRESTATORULUI;
- verificarea starii de functionare a driver-elor si a componentelor aferente;
- actualizare driver-e in cazul aparitiei de noi versiuni;
- verificare conectivitate retea si/sau internet (corectare setari retea si/sau internet);
- setare puncte de restaurare pentru sistemele de operare care permit acest lucru;
- realizare copii de siguranta pentru fisierele importante ale sistemului de operare;
- verificare politici de securitate si depistare intruziuni/vulnerabilitati;
- creare si intretinere conturi de acces utilizatori;
- creare si intretinere share-uri, inclusiv drepturi utilizatori;
- optimizare configuratie sistem operare;
- instalarea si intretinerea altor pachete si aplicatii software
- instalarea altor pachete si aplicatii software;
- verificare stare de functionare;
- instalare corectii puse la dispozitie de producatorul soft-ului respectiv;
- configurare aplicatii in vederea optimizarii, in corelatie cu echiparea hardware si sistemul de operare;
- realizare copii de siguranta pachete si aplicatii software in cazul in care acest lucru este permis prin licenta;
- alte operatiuni necesare sau preventive
- realizare copii de siguranta kit-uri de instalare, driver-e, alte aplicatii si pachete software in cazul in care acest lucru este permis prin licenta detinuta de abonat;
- instalare si configurare program antivirus licentiat al abonatului;
- instalare si configurare program antivirus oferit gratis de catre producator, in cazul in care abonatul nu detine o licenta pentru un program antivirus;
- actualizare baza de date definitii virusi;
- actualizare motor de cautare virusi si module de curatare (dezinfectare);
- verificare stare sistem privind infectarea cu virusi informatici/devirusare fara reinstalarea sistemului de operare si fara recuperare fisiere infectate;
- optimizare stocare pe hard-disk;
- verificare integritate fisiere si structura directoare;
- verificare si configurare firewall pentru sistemele de operare care il contin;